Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
 هنرستان فنی وحرفه ای دخترانه امام حسن مجتبی : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

هنرستان فنی وحرفه ای دخترانه امام حسن مجتبی

هنرستان امام حسن مجتبی در شاخه فنی حرفه ای آموزش و پرورش از سال ۱۳۸۴ آغاز به فعالیت نموده است . رشته های موجود در هنرستان گرافیک ، نقشه کشی معماری  و صنایع دستی میباشد که هر ساله  تعداد مشخصی از علاقمندان رشته های فنی حرفه ای وارد این مجموعه شده و با مهارتهای بسیار از این هنرستان فارغ التحصیل می گردند.

 از اهداف مهم مجموعه ، سوق دادن هنرجویان به رشته های مورد علاقه و شناسایی استعدادهای ایشان می باشد .

 اهداف سیاسی و نظامی:

آشنایی کلی هنرجویان با شرایط جامعه , تربیت هنرجویان بر اساس معیارهای جامعه اسلامی,ایجاد روحیه پرسشگری و انتقاد پذیری در زمینه مسائل کلی جامعه و پذیرش آگاهانه آن , تولید آثار هنری در زمینه مسائل مذهبی و سیاسی روز.

اهداف اقتصادی:

 توانمند سازی هنرجویان در حد اشتغال زایی بعد از فراغت از تحصیل,برقرار ارتباط موثر وبه روز با بازار کاربرای جهت دهی در نحوه تدریس و یاددهی هنرجویان, ایجاد نظم و دقت در مصرف مواد و وسایل و بازیافت مواد از روشهای مختلف مانند تولید آثار هنری و غیره.

اهداف زیستی:

 تلاش براین دست که سبک زندگی اسلامی و مذهبی و ایرانی را در بین هنرآموزان بیش از پیش با تقویت اعتقادات مذهبی و تشویق رفتارهای مثبت ودین گرایانه تسری بخشیم.

اهداف اعتقادی:

ایجاد شوق و علاقه مندی در هنرآموزان جهت شرکت در نماز جماعت با تشویق های مادی ( اهدا هدایا ) و معنوی ( اردوی زیارتی مشهد مقدس ) و ارتباط روحی و معنوی با حضرت صاحب الزمان (عج ).

اهداف اخلاقی:

تقویت رفتارهای نیک و مثبت با برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل و دعای عهد, هرهفته در سالن اجتماعات و تقویت ارتباطی  معنوی با پروردگار متعال از همین روش ها و معرفی کتاب های راهنما و مذهبی در این رایتا در برنامه های صبحگاهی و زنگ های پرورشی.

اهداف عاطفی و روانی:

ارتباط موثر و مفید با هنرآموزان و اولیاءشان جهت حل مشکلات روحی و روانی.

اهداف فرهنگی و هنری:

ایجاد ارتباط رودررو با توجه به استعدادیابی هنرآموزان و تشویق به شرکت در مسابقات و مناسبت های فرهنگی وو هنری و تهیه و تدارکات ابزار این مسابقات و همچنین تشویق آماده سازی ارائه هنرهای تجسمی و نمایشی به مناسبت های مختلف.

اهداف اجتماعی:

تقویت احساس بالندگی و توانمندی در هنر آموزان که مصداق کامل آن شرکت و مشارکت خود هنرآموزان در اجرای برنامه های مناسبطی و مذهبی و فرهنگی است.

 امکانات موجود در هنرستان امام حسن مجتبی (ع):

نصب دوربین مدار بسته در فضاهای هنرستان-اتاق سایت کاپیوتر-نمازخانه-کتابخانه-کارگاه چاپ-کارگاه طراحی-کارگاه چوب-کارگاه عکاسی -کلاسهای هوشمند مجهز به ویدیو پروژکتور و لپ تاب -کارگاه نقشه کشی-کارگاه نگارگری را میتوان نام برد .

  • 9419 بازدید
  • 1384
  • منطقه 1 - بلوار ارتش
  • هنرستان و کاردانش
امتیاز 8 از 10

توضيحات

هنرستان امام حسن مجتبی در شاخه فنی حرفه ای آموزش و پرورش از سال ۱۳۸۴ آغاز به فعالیت نموده است . رشته های موجود در هنرستان گرافیک ، نقشه کشی معماری  و صنایع دستی میباشد که هر ساله  تعداد مشخصی از علاقمندان رشته های فنی حرفه ای وارد این مجموعه شده و با مهارتهای بسیار…

شماره تماس

22457305

شماره فکس

22457305

آدرس

تهران، بلوار ارتش، شهرک محلاتی، بلوار بسیج غربی، ک انصار

وب سایت

imamhasanartsohl.ir

ایمیل

school@imamhasanartsohl.ir

مطالب به صورت خودکار از سایت مرجع جمع آوری شده است، در صورتی که اطلاعات این صفحه اشتباه می باشد، جهت اصلاح مطالب در قسمت نظرات برای ما مشکلات را ارسال نمایید.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » دولتی,مدارس تهران,مدرسه,مراکز آموزشی,منطقه 1,هنرستان و کاردانش » هنرستان فنی وحرفه ای دخترانه امام حسن مجتبی

هنرستان امام حسن مجتبی در شاخه فنی حرفه ای آموزش و پرورش از سال ۱۳۸۴ آغاز به فعالیت نموده است . رشته های موجود در هنرستان گرافیک ، نقشه کشی معماری  و صنایع دستی میباشد که هر ساله  تعداد مشخصی از علاقمندان رشته های فنی حرفه ای وارد این مجموعه شده و با مهارتهای بسیار...
QR Code for هنرستان فنی وحرفه ای دخترانه امام حسن مجتبی QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *