Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
نحوه‌ی یادگیری بهتر درس ریاضی : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

نحوه‌ی یادگیری بهتر درس ریاضی

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ |

برای موفقیت در آزمون تیزهوشان باید با روش درست مطالعه‌ی درس‌های‌تان آشنا باشید تا بتوانید نتیجه‌ی مورد نظر را در آن درس بگیرید. از جمله درس‌هایی که یادگیری آن نیاز به تمرین و تکرار دارد درس ریاضی است.

اولین قدم برای آموختن این درس حضور مؤثر و فعال در کلاس درس است؛ یعنی زمانی که معلم مشغول تدریس است به صحبت‌های او با دقت گوش فرا داده و به مثال‌هایی که برای درک و یادگیری بهتر درس حل می‌کند خوب توجه کنید. سپس در منزل به مرور قسمت‌هایی که معلم توضیح داده است بپردازید و تمرینات و تکالیف خواسته‌شده را حل کنید. برای تمرین بیش‌تر و تثبیت مطالب در ذهنتان به سراغ کتاب کار ریاضی رفته و سؤالات متنوع آن را حل کنید. حل تمرینات گوناگون به شما کمک خواهد کرد تا روش حل سؤالات را یاد بگیرید و این کار پیش‌زمینه‌ی حل سؤالات چهارگزینه‌ای را برای شما ممکن خواهد کرد. سپس برای افزایش تسلط خود می‌توانید از کتاب آبی ریاضی ششم استفاده کرده و سؤالات آن را با دقت و تمرکز کافی حل کنید. این گونه لذت یادگیری درس ریاضی را شیرین‌تر خواهید کرد.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » آموزش » نحوه‌ی یادگیری بهتر درس ریاضی

QR Code for نحوه‌ی یادگیری بهتر درس ریاضی QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *