Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
دور دوم انتخابات مشخص می‌کند چه کسی رئیس مجلس دهم باشد : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

دور دوم انتخابات مشخص می‌کند چه کسی رئیس مجلس دهم باشد

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ |

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان که امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم ختم پدر همسر مهرعلیزاده در جمع خبرنگاران به ارزیابی خود از انتخابات ۷ اسفند ماه پرداخت و اظهارداشت: انتخاباتی که صورت گرفت به گمان جریانات سیاسی انتخاباتی شگفت‌انگیز بود چراکه مجموعه اصلاح‌طلبان علی‌رغم همه محدودیت ها توانستند با لیستی گمنام بر ژنرال‌های اصولگرا پیروز شوند.

وی افزود: آن چه که اتفاق افتاد پاسخی بود به رفتارها و عکس‌العمل‌های گذشته‌ای که وجود داشت به همین دلیل این انتخابات برای همه جریانات و اندیشه‌های سیاسی پیام‌های مختلفی داشت.

فراهانی با بیان اینکه جریان اصولگرایی در کشور جریانی اصیل و ریشه‌دار است، گفت: جریان اصولگرایی دارای بدنه اجتماعی است بنابراین باید هرگونه توسعه و سازندگی کشور با مشارکت همه جریانات صورت گیرد اما جریان اصولگرایی باید بازسازی و تجدیدنظر در خصوص این اتفاقی که صورت گرفت کنند چرا که این اتفاق ساده نبود و به هیچ عنوان نباید دیدگاه توطئه‌‌انگارانه و دیدگاه‌های عجیب و غریب جایگزین شود که مثلا اگر فلان اتفاق نیفتاده بود این اتفاق نمی‌افتاد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان معتقد است که این رأی در تهران رسالت سنگینی را بر عهده اصلاح‌طلبان گذاشته است تا بتوانند مطالبات مردم و اندیشه‌های مردم و آنچنان که به آنها اعتماد کرده‌اند را پیگیری کنند و در طول این ۴ سال بتوانند کارنامه قابل قبولی را از خود بر جای بگذارند.

فراهانی در مورد ارزیابی خود از رئیس مجلس دهم گفت: هنوز ترکیب مجلس آینده مشخص نیست و اینکه دور دوم انتخابات مشخص می‌کند که چه کسی باید رئیس مجلس دهم باشد.

وی تأکید کرد: به نظر بنده تاکنون تعداد راه‌یافتگان اصولگرا و اصلاح‌طلب به مجلس برابر است اما معتقدم که مستقلین نیز به سمت جریان حامی دولت متمایل می شوند.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » سياسی » دور دوم انتخابات مشخص می‌کند چه کسی رئیس مجلس دهم باشد

QR Code for دور دوم انتخابات مشخص می‌کند چه کسی رئیس مجلس دهم باشد QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *