Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
سازمان دانش آموزی، برای فعالیت های پرورشی ارزش افزوده ایجاد کرده است : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

سازمان دانش آموزی، برای فعالیت های پرورشی ارزش افزوده ایجاد کرده است

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ |

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در مراسم تجلیل از مربیان فعال درهمایش سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: فعالیت های بسیار خوبی دوستان در سازمان انجام می دهند که جای تشکر صادقانه دارد و هرجا رفتیم سازمان دانش آموزی را با حضورش، تشکیلاتش و نظم مشاهده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که هر کاری به سازمان دانش آموزی واگذار شود، می تواند انجام دهد،  تصریح کرد: این امر نشان دهنده  ظرفیت بالای سازمان دانش آموزی است، فعالیت سازمان دانش آموزی در نقش پذیری دانش آموزان بی نظیر است .

وی با بیان این که سازمان دانش آموزی کارش را به نحو احسن انجام می دهد، گفت: بحث انتخابات را نیز به سازمان دانش آموزی واگذارکردیم که یک مورد گزارش و شکایت از فعالیت های سازمان در عرصه انتخابات نداریم، کرسی های آزاد اندیشی در راستای منافع ملی و حضور حداکثری انجام شده است، ما می‌خواهیم مردم و دانش آموزان آزادانه فکرکنند و انتخاب کنند.

کاظمی با بیان این که حجم فعالیت های سازمان دانش آموزی طی سه سال گذشته بیش از سه برابر شده است، گفت: فرهنگ سازی و کار اجتماعی و سیاسی سخت است و دیر اثر می دهد ولی برنامه های سازمان دانش آموزی به گونه ای است که اثر این اقدامات مشهود خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی توانسته است برای فعالیت های پرورشی ارزش افزوده ایجاد کند، اظهارکرد: این سازمان بیشترین ظرفیت را برای نقش پذیری و اجرای  فعالیت های تشکیلاتی دارد و برای اینکه بتوانیم به اهداف بیشتر برسیم نیازمند تدوین یک برنامه عملیاتی و راهبردی هستیم که نقش و جایگاه سازمان را ارتقا دهد.

وی با تاکید بر این که فعالیت های سازمان دانش آموزی آورده اجتماعی و اقتصادی دارد، گفت: سازمان دانش آموزی نباید به فعالیت های موجود بسنده کند. من معتقدم بالاترین ظرفیت برای تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی در اختیار سازمان دانش آموزی است.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » آموزش » سازمان دانش آموزی، برای فعالیت های پرورشی ارزش افزوده ایجاد کرده است

QR Code for سازمان دانش آموزی، برای فعالیت های پرورشی ارزش افزوده ایجاد کرده است QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *