Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
درگذشت اندی گروو، مدیر عامل پیشین اینتل : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

درگذشت اندی گروو، مدیر عامل پیشین اینتل

سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ |

شرکت اینتل امروز اعلام کرد، مدیر عامل سابق این شرکت، اندور اس گروو در ۷۹ سالگی درگذشته است.

مدیر عامل سابق اینتل، یکی از معظم‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های حوزۀ فناوری، در اصل مجارستانی بوده است و پس از ورود به ایالات متحده و اقامت در این کشور، در سال ۱۹۷۹ به عنوان سرپرست شرکت منصوب شد و در کنار بنیان‌گذار این شرکت، رابرت نویس ـ که در سال ۱۹۹۰ درگذشت ـ به کار مشغول شد. او کمتر از ده سال بعد در ۱۹۸۷ به سمت مدیر عاملی و از ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ نیز به عنوان رئیس هیأت مدیره برگزیده شد.

گروو یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذار‌ترین مردان این حوزه به شمار می‌رفت. این پیرمرد سرسخت مجار که با روش‌های سفت و سخت مدیریتی خود شناخته می‌شد، نویسندۀ برخی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این حوزه نیز هست و چکیدۀ سیستم مدیریتی او نیز در این جمله منعکس شده که «این حوزه‌ای است که تنها افراد پارانوئید در آن دوام می‌آورند». او کتابی نیز با همین نام منتشر کرده است.

در هر حال، شرکت اینتل در دوران او و با اتکا به همین سیستم مدیریتی، توانست به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنند‌گان این حوزه تبدیل شود و بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین تجهیزات رایانه‌ای را که مبنای هر دستگاه هوشمندی هستند، تولید کنند و این همه را تنها با استفاده از عنصر «سیلیکون»ی انجام دهد که تا قبل از آن به عنوان شن‌های بی‌ارزشی با آن‌ها برخورد می‌شد.

برایان کرانزیچ، که در حال حاضر مدیر عامل شرکت اینتل است در بیانیه‌ای این ضایعه را تسلیت گفته و نوشته است: «ما عمیقا از درگذشت رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل اینتل، اندی گروو متأثر هستیم. اندی غیرممکن را ممکن کرد، بار‌ها و بار‌ها، و الهام بخش چند نسل از فن‌آوران، کارآفرینان و رهبران کسب و کار شد.»

مرگ اندی گروو، واکنش بسیاری دیگر از افراد این حوزه را هم برانگیخته است. تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز نوشته اندی گروو یکی از غول‌های دنیای فناوری است و برای او آرزوی آرامش کرده است. بیل گیتس هم گفته، از شنیدن خبر درگذشت اندی گروو اندوهگین شده و او را یکی از بزرگ‌ترین رهبران کسب و کار قرن بیستم توصیف کرده است.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » اقتصاد,فناوری » درگذشت اندی گروو، مدیر عامل پیشین اینتل

QR Code for درگذشت اندی گروو، مدیر عامل پیشین اینتل QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *