Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
تکالیف دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز، در راستای تدوین فعالیت های یادگیری است : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

تکالیف دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز، در راستای تدوین فعالیت های یادگیری است

جمعه ۶ فروردین ۱۳۹۵ |

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان سمنان، محمد دیمه ور درحاشیه افتتاح نمایشگاه جابربن حیان دانش اموزان ابتدایی شهرستان سمنان اظهارکرد: در ایام نوروز برای دانش آموزان دبستانی به صورت استانی و هماهنگ، پیک نوروزی نداریم.

وی تصریح کرد : این موضوع بر اساس محوریت معلم خواهد بود و هرگونه فعالیت غیر از این موضوع از نظر وزارت آموزش و پرورش وجاهت قانونی ندارد، مگر اینکه معلمان یک یا دو مدرسه با همکاری هم بخواهند از طریق تولید محتوای مشترک، به دانش آموزان کمک کنند.

دیمه ور با اشاره به اینکه معلم به عنوان عنصر اصلی و مدیر و راهبر جریان یاددهی و یادگیری است، اظهارکرد: معلم باید فعالیت‌ها نوروزی را برای دانش‌آموزان طراحی کند، زیرا او می‌داند چه مواردی را به دانش آموزان پیشنهاد دهد و امروزه معلمان ما بخصوص در مدارس ابتدایی از تجارب و عملکرد خوبی برخوردارند و این توانایی را دارند که خودشان تعیین تکلیف و تولید محتوا کنند.

وی ادامه داد: جهت گیری فعالیت‌ها در ایام نوروز برای تمامی مقطع ابتدایی بر اساس تقویت مهارت‌های نوشتاری و نگارش خلاق است.

دیمه ور تصریح کرد: اینکه دانش آموز در ایام نوروز آیین دید و بازدید نوروز را بنویسد و خلاقیت خود را در نوشتن داشته باشد مهمترین موضوع است و باید چارچوبی در این مورد به دانش آموز داده شود.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » آموزش » تکالیف دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز، در راستای تدوین فعالیت های یادگیری است

QR Code for تکالیف دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز، در راستای تدوین فعالیت های یادگیری است QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *