Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
تصاویر رسمی لکسوس یو ایکس : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

تصاویر رسمی لکسوس یو ایکس

یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ |

به گزارش اخبار خودرو،پس از لو رفتن چند عکس از این کانسپت در برخی وبسایت ها، لکسوس به طور رسمی این خبر را اعلام کرد.
این کانسپت توسط مرکز طراحی اروپایی لکسوس طراحی شده و در آن از خطوط تیز و لبه دار استفاده گردیده که نمونه آن را کمابیش در اکثر محصولات این خودروساز شاهد هستیم. این خطوط به ویژه در گلگیرها، ستون C و چراغ های عقب مشاهده می‌شوند.
از دیگر ویژگی های بکار رفته در طراحی می‌توان به دستگیره های درب اشاره کرد که در عقب و جلو به یکدیگر متصل شده اند. همچنین چراغ ترمز سوم نصب شده بر روی اسپویلر عقب نیز از طرح منحصر به فردی برخوردار است.

1lexus-ux-concept

اگر کانسپ UX به مرحله تولید برسد باید آن را محصول دیگر از سبک طراحی جدید تویوتا دانست. سبکی که با نسل چهارم پریوس آغاز شد و با کراس اوور کوچک CH-R تداوم یافت. این بدان معنی است که پیشرانه این خودرو باید ترکیبی از موتور بنزینی و موتور الکتریکی دانست. حدس و گمان های نیز زده می‌شود که UX احتمالا جایگزین هاچ بک CT 200 خواهد شد که در اواخر دوران تولیدش به سر می‌برد.

lexus-ux-concept-taillight-close-up

لکسوس

این امر حاکی از این است که لکسوس قصد دارد تولید هاچ بک خود را کاهش دهد، اما در خصوص کراس اوور ها به هیچ وجه این چنین نیست و با وجود NX و RX اما گویا مدل UX هم قرار است به زودی وارد خط تولید این خودروساز شود تا با اس یو وی های کامپکت لوکسی مانند آئودی Q2، بی ام و X1 و مرسدس بنز GLA رقابت کند.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » فناوری » تصاویر رسمی لکسوس یو ایکس

QR Code for تصاویر رسمی لکسوس یو ایکس QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *