Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
تخصصی شدن تدریس قرآن در مدارس : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

تخصصی شدن تدریس قرآن در مدارس

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ |

دکتر علی‌اصغر فانی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، با اشاره به مدارسی که تعداد دانش‌آموزان قابل توجهی دارد و قطعاً نماز در آن مدارس برپا می‌شود، اظهار کرد: اقامه نماز در مدارس از توفیقاتی است که به دست آورده‌ایم و امیدواریم در سال‌های آتی با تقویت و اجرای قدرتمندانه‌ این طرح بتوانیم همه‌ مدارس را در اقامه نماز مجهز کنیم.

وی افزود: اگر دانش‌آموزان اقامه نماز را در سنین پایین و دوره تحصیلی خود فراگرفته و مسئولان مدارس نیز بتوانند نماز را جزء رفتارهای تربیتی آن‌ها قرار دهند، آنگاه در سنین بزرگ‌سالی وضعیت بهتری از جامعه را شاهد خواهیم بود.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه ۶۵۰ دارالقرآن در مدارس کشور تأسی ‌شده است، اضافه کرد: مدارس قرآنی و دارالقرآن‌ها به صورت هماهنگ اما مجزا به انجام وظایف خود مشغول هستند و این در حالی است که این اقدام می‌تواند در توسعه‌ فرهنگ قرآنی بسیار مؤثر باشد.

دکتر فانی با تأکید بر تقویت بنیه علمی معلمان فرهنگی، خاطرنشان کرد: برنامه‌ جامعی در این خصوص نوشت ‌شده که بحث تخصصی کردن تدریس قرآن مجید نیز قسمتی از این برنامه است.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » آموزش » تخصصی شدن تدریس قرآن در مدارس

QR Code for تخصصی شدن تدریس قرآن در مدارس QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *