Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
تحصیل ۷۰۰ دختر و پسر دبستانی در مدرسه ۶۷ ساله : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

تحصیل ۷۰۰ دختر و پسر دبستانی در مدرسه ۶۷ ساله

یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ |

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، روایت پنجم درباره دبستان نوربخش استان یزد به وضعیت ساختمان مدرسه اشاره دارد؛ مدرسه نوربخش در سال ۱۳۲۸ بنا شده است و از آن سال تاکنون دانش‌آموزان زیادی در این مدرسه به تحصیل پرداختند.

در حال حاضر مدرسه ۱۲ کلاس دارد که البته در گذشته فقط ۵ کلاس داشت ولی به دلیل افزایش جمعیت دانش آموزی، به تدریج به تعداد کلاس های آن ، اضافه شد.

مهناز زارع مدیر دبستان دخترانه نوربخش به خبرنگار فارس می‌گوید: ساختمان اصلی مدرسه، ۵ کلاس دارد و مابقی کلاس ها در حیاط مدرسه اضافه شده است.

وی ادامه می دهد: با توجه به تعداد زیاد دانش آموزان و کمبود مدرسه در این منطقه، دبستان نوربخش دو نوبته شد.

زارع اضافه می کند: یک نوبت به دبستان دخترانه با حدود ۳۵۰ دانش آموز و یک نوبت به دبستان پسرانه با حدود ۳۵۰ دانش آموز اختصاص یافت که هر هفته جای دبستان ها در نوبت صبح و عصر جابجا می شود.

۱۳۹geesgsPhotoL

مصالح ساختمان اصلی مدرسه که به سال ۱۳۲۸ بر می گردد، آجر و کاهگل است. در این سالها، مدیرانی که در دبستان های نوربخش حضور داشتند، تلاش کردند که ظاهر این مدرسه را شاداب و زیبا نشان دهند.

مدرسه نوربخش به رغم قدمت بالا اما سر حال به نظر می رسد که البته نباید فراموش کرد که این شادابی، ظاهر مدرسه است.

خانم زارع ۳ سال پیش برای حل مشکل کمبود کلاس در این مدرسه، به همراه برادرش مصطفی زارع که مدیر دبستان پسرانه نوربخش است تصمیم گرفتند از ساختمان سرایداری استفاده کنند و خانه سرایدار به کلاس درس تبدیل شد.

به ازای حدود ۳۵۰ دانش آموز ۴ سرویس بهداشتی در مدرسه وجود دارد که دانش آموزان می گویند کافی نیست؛البته استاندارد هم در این خصوص به ازای هر ۴۵ دانش آموز، یک چشمه توالت است.

بچه های مدرسه می گویند که خراب شدن بخشی از آسفالت حیاط مدرسه موجب شده است که آنها هنگام بازی در حیاط مدرسه به زمین بخورند و حتی دچار آسیب دیدگی بشوند.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » آموزش » تحصیل ۷۰۰ دختر و پسر دبستانی در مدرسه ۶۷ ساله

QR Code for تحصیل ۷۰۰ دختر و پسر دبستانی در مدرسه ۶۷ ساله QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *