Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
تحصیل ۱۹۵ هزار دانش‌آموز از طریق خرید خدمات آموزشی : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

تحصیل ۱۹۵ هزار دانش‌آموز از طریق خرید خدمات آموزشی

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ |

مرضیه گُرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «ارزش خدماتی که از بخش خصوصی در مدارس غیردولتی خریداری شده چقدر است؟»، اظهار داشت: برای حدود ۱۹۵ هزار دانش‌آموز از طریق خرید خدمات آموزشی با بخش موسسان مدارس غیردولتی وارد قرارداد و تفاهم شدیم.

وی افزود: عمده این خدمات در مناطق دور افتاده و محروم مانند سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های تهران به دلیل جمعیت زیاد و پراکندگی دانش‌آموز انجام شد.

گُرد به دیگر استانهایی که طرح خرید خدمات آموزشی در آنها اجرا شد اشاره و خاطرنشان کرد: در استان گلستان با مشکلات بسیاری مواجه بودیم زیرا هنوز فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان وارد مدارس نشده بودند و آمار دانش‌آموزی در حوزه ابتدایی بسیار بالا بود و در استان خراسان رضوی نیز به دلیل مهاجر پذیر بودن و ورود افراد مختلف مشکلات عدیده‌ای داشتند که این خدمات انجام شد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: در برخی استانها نیز از این طرح استفاده نشد، زیرا نیروی کافی وجود داشت و تعداد دانش‌آموزان و نیروها متناظر با آنچه که باید وجود داشت، طراحی شده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «به طور دقیق ارزش این خدمات چه میزان بود؟»، تصریح کرد: ارزش معنوی این کار بسیار بالا بود اما به ازای هر دانش‌آموز ۷۵۰ هزار تومان نرخ تعیین شده بود، که البته فقط در حد ۲ ماه از این کار پرداخت شد و مابقی نیز به موسسان پرداخت می‌شود.

گُرد در خصوص پرداخت معوقات حق التدریس مدارس غیردولتی گفت: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش این بخش را از حوزه غیردولتی خریداری کرده است، معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش قول‌هایی داده‌اند و امیدواریم تا پایان سال تحصیلی این امر محقق شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: قطع و یقین آموزش و پرورش این هزینه را پرداخت خواهد کرد و از تمام موسسان که مشارکت داشتند و حتی از هزینه‌های شخصی بحث بیمه را انجام دادند و بخشی از مطالبات معلمان را پرداخت کردند، تشکر می‌کنم.

پرتال اطلاع رسانی و اموزش مسیر دانش

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » آموزش » تحصیل ۱۹۵ هزار دانش‌آموز از طریق خرید خدمات آموزشی

QR Code for تحصیل ۱۹۵ هزار دانش‌آموز از طریق خرید خدمات آموزشی QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *