Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/h45558/domains/masiredanesh.com/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
استفاده از ظرفیت رسانه ها در تبیین هدایت تحصیلی ضروری است : پرتال خدمات آموزشی مسیردانش
رمز عبورم را فراموش کرده‏ ام
با کلیک بر روی لینک زیر به کانال تلگرام پرتال مسیر دانش بپیوندید

لینک کانال: https://telegram.me/masiredanesh

استفاده از ظرفیت رسانه ها در تبیین هدایت تحصیلی ضروری است

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ |

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت آموزش متوسطه، علی زرافشان در جلسه روسای مناطق آموزش و پرورش استان گیلان، گفت: دانش آموزان در فرآیند هدایت تحصیلی باید حداقل توانمندی را برای ورود به رشته تحصیلی مورد نظر داشته باشند و امسال این برنامه با انسجام بهتری انجام می شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به شیوه نامه انتخاب مدیران مدارس گفت: اگر مدیران مدرسه از مجاری درست و بر اساس توانمندی های مصرّح در شیوه نامه انتخاب شوند، دخالت ادارات در امور مدرسه کمتر خواهد بود .

وی خاطرنشان کرد: فرآیند آموزش رو در رو در انتخاب مدیران مدارس موثر است و همواره نیازمند نظرات اصلاحی روسای ادارات در این زمینه هستیم.

زرافشان با اشاره به بازنشسته شدن ۳۴۰ هزار فرهنگی تا پایان برنامه ششم توسعه افزود: ساماندهی نیروی انسانی به ویژه در دو پایه ۱۱ و ۱۲ در دو سال آینده باید مورد توجه مناطق مختلف آموزش و پرورش قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر

اينجا هستيد: پرتال خدمات آموزشی مسیردانش » آموزش » استفاده از ظرفیت رسانه ها در تبیین هدایت تحصیلی ضروری است

QR Code for استفاده از ظرفیت رسانه ها در تبیین هدایت تحصیلی ضروری است QrCode

ارسال نظر

نظر خود را راجب به این مطلب با ما در میان بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی *